zondag 6 maart 2011

Random








Hier wat foto's die ik laatst heb gevonden op mijn computer. De eerste foto heb ik vorig jaar op een zomeravond gemaakt bij een restaurantje waar we toen aten. De tweede foto is van een experiment met mijn nagellak. Ik had ergens op een andere blog een editorial over 'space nails' gelezen en wou het zelf ook proberen. En de laatste foto is een foto van een kop en schotel die ik van mijn oma heb gehad. Nu ga ik lekker verder met genieten van mijn vrije zondagavond.

Some random shots I've made and found on my computer.

9 opmerkingen:

  1. Leuke foto´s! Die nagellak is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die space nagellak is echt leuk! Wil ik ook nog een keer proberen! En die eerste foto is echt stunning! Heel simpel, maar zo mooi!

    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt supermooie foto's! Ik wil die nagellak ook proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's,
    ik vind die nagellak er gaaf uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello!i didn't know your blog but thanks for your comment: now i'm following u!i really love your outfits and your style!^^

    regards from spain!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooie foto's.
    En bedankt voor je reactie.

    Xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De zonnebril heb ik van de Shepherd's Bush market in Londen. Hij was maar 1 pond maar dat vind ik eigenlijk heel erg jammer want het zal dan wel crap-kwaliteit zijn... Als je heel toevallig nog naar Londen gaat binnenkort, op Bricklane verkopen ze ook zoiets (die wil ik nog gaan kopen hihi)

    Maar hé wat heb jij een superfijn stijltje en een fantastische blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die nagellak lijkt mij echt super tof (:

    BeantwoordenVerwijderen