donderdag 14 april 2011

Fluweel






Ik draag mijn fluwele legging die ik al meer dan een jaar heb en waar ik nog steeds heel blij mee ben! En een nieuw hemdje van de Monki en een turban van de Monki. Daaronder mijn dr. Martens. En nu ga ik verder met schilderen want mijn schilderij is bijna af, ik zal hem vanavond nog posten.

Wearing my new top from Monki and a new turban, also from Monki. Underneath I'm wearing my dr. Martens. Next post is going to be a painting I'm working on so stay tuned!

4 opmerkingen:

  1. Super legging, ik ben beniewd naar je schilderij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit staat je weer geweldig.
    Het herinnert me er an dat ik mijn blauwe fluwelen legging eens moet gaan zoeken.

    En ik vind je schilderij mooi! De kleuren en je schilderstijl zijn fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi shirt! Hij valt echt leuk!

    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soooo nice!!
    follow each others?

    BeantwoordenVerwijderen