donderdag 28 april 2011

Snake






















Wat dingetjes die ik laatst heb gekocht. Het shirt met de slang is eigenlijk best wel fout, maar fout is leuk. Alles is tweedehands, van de lokale tweedehandswinkel (Noppes). En het hoedje is van Monki, de schoenen zijn van Nelly.com en ik ben er heel blij mee want ze passen overal bij! Nu ga ik naar school om de schoolmusical te zien waar mijn zusje in speelt. Ik hou eigenlijk helemaal niet van musicals.

/Some things I've bought lately. Everything is second hand except the hat (it's Monki) and the shoes (bought at Nelly.com). Now I'm going to see our school musical because my little sister is peforming. Bye.

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Vooral je groene blouse/jack en je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het hoedje echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige boots, zien er echt super uit!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat laatste shirt vind ik geweldig! Vooral die dingetjes (geen idee hoe ik die moet noemen) dat eraan hangen maken het af.

    BeantwoordenVerwijderen