dinsdag 14 juni 2011

Stone cold sober



/Made this ring today.

5 opmerkingen:

  1. WAUW!
    echt heeeel gaaf.
    hoe heb je dat gedaan?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k bou erg van stenen sieraden! erg mooi
    alleen jammer van t vele ijzerdraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit bedoel ik dus met dat je kunstacademie bent haha, geweldig vind ik het :)

    Ik vind dat verstandig. Het zou jammer zijn als je gewoon zou beginnen omdat je zo graag wilt en dat het uiteindelijk allemaal niet lukt enzo.
    Ik ga waarschijnlijk journalistiek doen volgend jaar, in Utrecht. :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En oooja ik heb nog een vraagje.
    Ik heb mijn oog laten vallen op die boots van Nelly die jij ook hebt. Ik vroeg me af welke maat jij hebt genomen en welke maat je normaal hebt. (jij hebt toch ook die HM bruine hakken? ik ook haha, welke maat heb je daarin?)
    Alvast bedankt als je wilt antwoorden! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen